1annne aynı benim kızım doğdu doğalı emmeyi sevmeyi hep ayakta sallana zıplaya evi tavaf ederek emzirdim. 3,5 aylıkken meme reddi yaşadık hep bi uykulu halde emzirdim 4 aylıkken full sağarak verdim geceleri uykuda emzirdim 5. Ayda mama - meme gittik 6. Ayda emmeyi bıraktı katiyen ağzını açmadı. Ve olan sütte gitti. Şimdi 8 aylık ve sadece mama veriyorum.
Eşiniz ve kv bakmıyor o çocuğa siz bakıp siz yoruluyorsunuz. Onların Bebeğinizin gelişimini etkilemeye hakları yok. Ek gıdayada az çok başlamışsındır Al mamanıda. Hem emzir hem ek gıda hem mama çok güzel ilerlersin. Gerekirse mamayı al gizli gizli ver. Kocan her bebeği beslediğinde başında durmuyor sonuçta. Mama alıyor diye Emzirmeyi bırakma. Eğer emmek isterse Emdiği kadar emsin sütün kesilmesin 1 damla 1 damladır onun için. Onlar mama vermek istemiyorsa Onların yanında emzir. Çocuğun doymadı mı Hazırla mamanı al çocuğunu geç başka odaya. Kv gile gitmeden yap bi biberon iyice doyur sonra çık git