Huma_kus34 Saç yapınıza göre değişebilir. Ben evde kendim yaptım. Kuaförde yapılanlarda kullanılan ürün formaldehit içerdiği için emzirmede önerilmiyor. Bioplex marka aldım trendyoldan, onda formaldehit yok ve aşırı tıkayan bir kokusu yok. Eğer merak ederseniz onu deneyebilirsiniz. Nemli saça sürüp düzleştirmek gerekiyor. Bana ortalama 2 ay gidiyor, sonra saç yine düz ama kabarmaya başlıyor. Şampuan önemli, tuzsuz parabensiz şampuan kullanmak lazım. Normal şampuanlar onun yapısını bozuyor. Ayrıca saçınız uzadıkça da etkisini kaybeder.