Lionmoms Merhaba 🥰 17 aylık oğlum var geceleri bebelac mama vermeye devam ediyorum. Acıkıyor yani ağlıyor. 2 biberon içiyor sabah uyanana kadar. Kesmeli miyim? Ne zaman kadar gece beslenmesi gerekiyor? Ne yapmam lazım? Fikirlerini almak istiyorum
Arelmommy Lionmoms 20 aylık oğlum var bizde 2 3 ay önce kestik dr eşliğinde ve bebeğim de bırakmaya meyilliymiş 1 gün anca zorlanmıştır şükür hemen alışmıştı yatmadan karnını doyuruyorum bazen de hatta ayda bir bile denebilir meyveli yoğurt veya bisküvi muz yoğurt pekmez karışımı veriyorum seviyor
Busra1999 Kendi kızımdan pay biçip söylicem 7 . Ayda gece mama vermemeye başladım bi süre sonra açlıktan daha çok Alışkanlık oluyo o yüzden kalkıyo 19 aylığız hala kesintisiz 12 saat uyur bizde böyle en azından 🤗