Ygmr124 mümkün olduğunca kafanı geride tut. Yani ister istemez düz duruyor boynumuz ya da aşağı eğiyoruz ama sen mümkünse arkada tut. Benim sezaryen yerimden çok boynum ağrımıştı 😂 onun dışında bol yürüyüş yap, canım acıyor falan deme saatte bir 5 dk bile olsa yürü. Ben 1 haftada tamamen iyileştim. Ki o sürede zaten antibiyotik ve ağrı kesici içiyorsun. Stres yapma, şimdiden geçmiş olsun ve hayırlı olsun 🌺