Bebeğim şifonyerin üstündeki kolonyayı alıp kafasına dikti hemen müdahale ettim ancak bir iki damla yuttu. Acile götürdük kan alındı akciğer grafisi çekildi ancak temiz çıktı. Yatış yapmadık evde gözlemleyeceğimi söyledim. Genel durumu iyiydi oynuyordu kusma vs en ufak bir belirti göstermedi. Hemen ağzını yıkamıştım dişlerini fırçaladım. Ama yine de korkuyorum başına gelen var mı?