Reyhan34 8 yıl “yaz” isimli hapla korundum Başlarkende bırakırkende bişey olmadı sadece bıraktıktan sonra Geçikme yaşadım 3 ayımdada şükür hamile kaldım …Bütün doktorların önerdiği bir hap …Adeti düzenler,cildi güzelleştirir,hormonları düzenler kilo aldırmaz kıllanma yapmaz bir nevi sprail gibi direk yumurtlıklara etki ediyor …Şimdide deri altı implantı kullanıyorum 3 yıl koruyormuş bu daha rahat