3kedili2bebekli Yasemin2698 ben kullandım içine vanilya aromasıyla içirebildim ama çok çok da beğenmediler evolvia rp1 e geçtik onu beğendi bebeklerim
3kedili2bebekli Yasemin2698 bilmiyorum hiç ben raporlu almadım bir mama seçene kadar raporlatmadım hiç
3kedili2bebekli rgsg evet sade içtiler kabızlık yapmadı yani şöyle diyim zaten kabızlardı geçti kabızlıkları
miracaslanguler Ben evolviya yı raporlu alıyorum yoksa mama 700 TL para dayanmaz ona Dr unzla görüşüp rapor cıkarabilirsiniz aylık 10 12 kutu weriliyor.tadı güzel değil ama bütün alerji mamalarınn tadı kötüymüş.pekmez ya da vanilya surubuyla tatlandırabilirsiniz
Yasemin2698 miracaslanguler benim bebeğim sade de içiyor onunda tadı aynıysa farklı yazdırmıyım bizimki neocate