alin12_ sanırım 4kere yapıldı, 5.de geçti. Bende sizin gibi çok endişeleniyordum. Kulaklarıda çok akıyordu pütür atıyordu, demek ki onları iyce atınca geçebildi çünkü testten geçtikten sonra kulakları bi daha hiç akmadı. Teste götürmeden önce 4gün banyo yaptırmadım ve teste uykusuz götürdüm, test esnasında derin rahatça uyusun diye, öyle de olmuştu şükür. Sizinde öyledir inşallah endişelenmeyin🌸