nanelisekerr_ ilk bir iki ay gece gündüz ayrımı yapamadıkları için geceniz gündüzüne kaşırabilir gündüzleri aydınlık geceleri karanlık odada uyutmaya özen gösterin ki zamanla gece gündüz ayrımı yapabilsin. Aslında benimde ilk çocuğum fazla tecrübeli olduğum söylenemez 4 ay 10 günlüğüz ilk aylar gazını kakasını kendisi yapamıyordu geceleri o yüzden sabahlara kadar ayaktaydık, ayaklarını bisiklet yapıp karnına doğru hafif bastırarak kakasını gazını çıkarttırıyoduk öyle rahatlıyodu, ilk iki ay biraz zorlu geçebiliyo ama ondan sonrasında çok şükür düzene girdi bizde. Bide bol bol göğüsünüzde uyutun derim, kızım ilk güne bakarak çok ağırlaştı uzun süreli göğümde uyutamıyorum artık 🥲 her anının tadını çıkartın elbette sancılı geçen günler olucak ama geçicek herşey düzene girecek annelik çok güzell ya 😅🥰