oglumherseyim_ Kızlar telefonuma tofisa diye bir yerden mesaj geldi açtım baktım bir site ama güvenemeidm fiyatları uygun diye eğer kullanan varsa nevresim takımı almayı düşünüyorum yardımcı olursanız sevinirim
betul4444 oglumherseyim_ malina göre degisiyor canım. Elbise aldım.cok güzel çıktı bı kaşe aldım öyle çok güzel de çıkmadı çok kötü de idare eder şekilde çıktı. Güvenilir yani
Agustosbocegi oglumherseyim_ ben bi altlı üstlü takım almıştım duruşu güzel ama kumaşı naylon gibiydi
Anneoglu_65_06 oglumherseyim_ oradan çok şey aldım ama nevresim takımı hiç almadım yani kalitesini bilmiyorum
CatBoy oglumherseyim_ Kumaş kalitesi kötü o yüzden ucuz trendyolda satışı var bakabilirsiniz. Bir elbise aldım 2 yıkamaya renk attı koltuk altları sökük geldi. Bir kaşe aldım o güzel 2 yıldır kullanıyorum
Masalbebe876 oglumherseyim_ her zaman iyi göndermiyor kumaşı bktan herşeyinin yani en son buraktık şikayet bile ettim uzun elbise sipariş verdim aynısı ama kısasını göndermişlerdi hepde iç gösteriyor tesettür yazıyordu ama asla almam ordan artık kalite sıfır ama 1 senedir pazarium u ve hadigiy i keşfettim fiyatı da iyi kalitelide
oglumherseyim_ Masalbebe876 Ay bide baktım mesela nevresim 270 gözüküyor tıklıyorum 307 ye çıkıyor çok saçma geldi