zbzbzbzb Arkadaşlar temmuzda dogum yaptım 1 aydan fazladır saçım tutam tutam dökülüyor nezaman duracak 😑 benim sırma gibi saçlarım vardı bekarlığımda üzülüyorum sizlerde durum nedir
Ela41 zbzbzbzb bende temmuzda dogum yaptım durum aynı sızınkı gıbı evde nereye baksam sac her topladıgımda aynı ama yaptıgım bısey yok
Aysktr zbzbzbzb 8 ay 20 günlüğüz 3. Ayda basladı ne kullandıysam fayda etmedi hala devam ediyor uzun saclarım suan küt kestirdim son care ama cansız yanlarım acıldı hala dökülüyor küçük küçük çıkıyor ama ne fayda o kadar çirkin hissediyorum ki umarım sizin kısa sürer
Uykusuzzzt zbzbzbzb bende temmuzda doğum yaptım saçlarım aşırı dökülüyor evde her yer kıl 😑 1 gün süpürmesem her yer batıyor napcaz ne zaman geçicek bilmiyorum