Kızlar doğum günüm için eşim 2 günlüğüne başbaşa tatil ayarlamış. Oğlum 22 aylık ve onu kayınvalideme bırakıp gitmem gerekiyor. İçim hiç rahat değil daha önce hiç bırakmadım ayrı kalmadık yani siz olsanız gider miydiniz? Bu arada kayınvalidem çok iyi bakar eminim ama benim oğlum biraz haraketli yalnız bırakmamak gerekiyor bu sebeple aklım onda kalıcak ama bir taraftan da gitmek istiyorum kafam karışık ne yapmalıyım