1 aylık oluyor yarın ilk 1 hafta gece ağlıyordu hep gündüz uyurdu 2. Haftadan sonra geceleri sadece 4 saat uyumaya başladı gündüz ağlamayla geçiyor malesef bebeğim kolik çok zor geçiyor günlerim bugün sabah 7 de bir uyandı akşam 10 da anca uyudu aslında 3 saati geçti ama uyandırmaya korkuyorum şu an🥹 her günüm bu şekilde 🫠 ilk 3 hafta 2 saatte bir en geç besliyordum şu an doktorum 3 saatte bir besleyin dedi öyle yapıyorum 1 haftadır