_tospikannesi Merhaba anneler, 5 aylığız kucagımdayken ve oyun oynarken ellerinden tutup destekleyerek oturur pozisyona gelmesini sağlıyorum. Görenler daha oturtma kemiği batar falan diyorlar ? Ne kadar doğru ??
ahmetseliminannesi _tospikannesi 4. Aylkken kısa kısa kucagmda oturttum çünkü 3 aylıkken sürekli kafayi kaldırıyordu oturmak istiyordu dizlerinden tutup. 5 e girdikten sonra uzun süreli oturttuyorum kendim yemek yerken felan hep kucagmda . Şuan 5 ay 25 günlüğuz .
ahmetseliminannesi _tospikannesi Birazda bebeğe bağlı eğer istiyorsa bebeğiniz oturtabilirsiniz bence
Yazilimcianne _tospikannesi kızım aşırı istekliydi o yüzden 4.ayda başlamıştım. Kimseye de söylemedim. 5.ayında desteksiz oturmaya başladı. Bebeğinizin hevesine göre davranın bence.
Ozlmre Yazilimcianne aynen bnde kimseye söylemedm. Çocuk dogrulmk için ugrastkça hep kaldırdm otutturdm.
Ozlmre 3 aylıkken basladk. 4.5 aylık kucagmzda gayet dik oturuor. Süreklide oturma çabasnda kalkmk istior.
Duruonur _tospikannesi 4.ayda başladık kucakta oturtmaya uzun süreli değil tabiki doktor önermişti ztn 4-6 ay arası kısa süreli oturtmalar olabilir diye.şimdi 6 aylığız desteksiz oturuyoruz.
Ozkus _tospikannesi 2 ay on günlükken kendi kendine istemesi üzerine kısa aralıklarla oturtmaya başladım kızımı https://i.hizliresim.com/od1Xr7.jpg Şuan 3 ay 26 günlük ve kendi kendine gayet dik oturuyor 🤷🏼♀️ https://i.hizliresim.com/7B4aMr.jpg
Cosmosmom _tospikannesi doktorumuz 4. Ayda kucakta 5. Ayda koltukta destekli 6. Ayda desteksiz oturabilir dedi gelişimimize göre
Kybele Kemikleri batar, kalbi acır vesaire diyen aptal bi doktorun yüzünden oturmak istediği halde oturtmadım çocuğu, her konuda dinlememek lazımmış işte bilemedim. 6,5 aylık kızım hala desteksiz oturamıyor sonuç olarak. Bekliyoruz bakalım 🤦🏼♀️
Ozlmre Kybele ben bi doktorun videosnu izlemştm. Cocuklar ne isterse destek verin die. 3 aylık bile oturtulabilir bi yerleri batmaz ama yeterki bebek istekli mi ona bakın dedi. Cünkü hazır oldugunda bebeklere yardmcı olmalıyız.
mutlular Kybele korkma canım kasları yavaş yavaş gelişiyordur.benim kızım 7 aylık oldu hala sağ sola düşüyor.8.ayda tamamen desteksiz oturmasını bekliyor dr lar.
archmom Kybele ama zaten 7.ayda desteksiz oturmasi normal olan.6.ayda destekli oturtun diyor doktorlar.Ben 6.ayda destekli 7.ayda desteksiz oturtmaya basladim hicbir problemle de karsilasmadim
dolunay01 _tospikannesi dr banada 4.5 aylıkkekn desteklı oturtun artık dedı kafasını bır aylıkkenfır guzel tutuyordu bıde sureklı one dogru gelıyordu oturmak ıstıyord
melisaninannesi dolunay01 ben yastığa sırt üstü koyduğunda kafasını sürekli öne doğru kaldırmaya çalışıyor sizce oturmak mı istiyor yeni 4 aylık olduk