Selam anneler kızım 2 yaşına girmek üzere bizde 3 günlük bir kaçamak yapmak istiyoruz sapanca düşünüyoruz yalnız internet üzerindeki bungalovlar dolandırıcılık işlerinden dolayı pek güvenli gelmiyor sizler gittiniz mi 2 yaşındaki kızım orda üşür mü onla nasıl güzel vakit geçirebilirim sizce sağlıklı olur mu giden arkadaşlar yer onerebilirse çok mutlu olurum donuslerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler