mavilimorcicek1 Kızlar bebeğim 4 günlük ne yaptıysam pişiğini geçiremiyorum. Mustela pişik kremi işe yaramadı , hametol kullandım o da işe yaramıyor gibi bezden kaynaklı olabilir mi ? Lütfen yardımm
durununannitoskosu mavilimorcicek1 Geçmeyen pişik alerjiden oluyor genellikle, emiyorsa siz süt ürünlerini vs kesin belki yediğiniz birşeye alerjisi vardır
sedagork mavilimorcicek1 sleepy bio natural mi? Diğer sleepyler yapabilir. Ben bionatural kullandım ilk günler yoktu. O bile 20 günlükten sonra biraz yaptı
aycavera mavilimorcicek1 sleepy biz de pişik yaptı. Bezi değistirebilirsiniz ve islak birakmayin. Yenidoğan döneminde cok sık bez değistirmek gerekiyor