Bebek_1 Kızlar bebeğimin saçında bit gördüm bir taneydi ama yumurtlamis sanki elimden geldiğince temizledim doktora mesaj attım bit şampuanı kullanabilirsin dedi başka ne yapmam gerekiyor bilgisi olan acil yardım
Elmsnghn Bebek_1 bit şampuanı icin cok küçük değil mi ya. Bence riske atmayın küçük zaten komple sifira vurun olmaz mı.
durununannitoskosu Bebek_1 Bebekte varsa sizde de olabilir bir kontrol edin bence, bir de daha küçük saçlarını kesseniz daha kolay olur diye düşündüm
parpaaliii Bebek_1 yani doktor kullanın demiş ama bit ilacı 6 aylık bebek için riskli . Bit tarağı alın tarayın ya da kesin . Belki kıyamayacaksınız saçlarına ama kestirmek ilaç kullanmaktan daha iyi .
ppzeynep Bebek_1 Bit şampuanı olmaz. 2 yaş altında kullanılmıyor. Bit spreyleri 6 aydan itibaren kullanılabiliyor.
Bebek_1 Alpbaby Okula giden yegenlerim var onlardan olabilir diye düşünüyorum anlamadım ki hiç bir tane böcek bide siyah siyah döküntüler vardı doktor sürebilirsiniz dedi
Bebek_1 parpaaliii Anladım peki lavanta yağı deniyor sürülür mü acaba benim ilk bebeğim ve bebeğim erkek
ppzeynep Bebek_1 Benim bebeğim kız ve saçları çok uzun olduğu için kıyıp kesemedim. Spreyle temizledim. Erkek olsa düşünmeden tıraş ederdim. Spreylerle uğraşmaktan iyidir.
Bebek_1 ppzeynep BabyyA Ya dün öyle bir tane denk geldi tariyorum bakıyorum sürekli başka göremiyorum lavanta yağı filan sürdüm hemen kesmek de istemiyorum
BabyyA Bence direk sıfıra vurun kışın dışarı da çıkılmaz yada şapka takarsınız zaten yaza kadar da uzar kendinizi yormayın
ppzeynep Bebek_1 Ben bir ilacı sürene kadar bir iki sirke gördüm sadece. İyi, azmış zaten dedim. İlacı bir sürdüm. Çıkanlara inanamadım büyük kızımda. Şok oldum. Nasıl gözümden kaçtı diye çok kızdım kendime.
Bebek_1 ppzeynep Bende sürdüm mecburen ilaç ama yoktu hiç bişey çok şükür ara ara bakacam yine kontrol amaçlı suanlik bişey görünmüyor