sedk ben kabız yaptı dedim doktor bestiron damlayı önerdi onu da bir verdim bir vermedim düzenli kullanmadım kabızlıktan korktuğum için ama keşke verseydim sonra oğlumun kanı aşırı düştü zaten hiçbirşey de yemiyordu doktor damla kurtarmaz tekrar ilaca döneceğiz dedi sonra bir şişe kan ilacı bitirince kendine geldi iştahıda arttı kansızlık aşırı iştahsızlık yapıyor yani eğer gaz yaptığını düşünüyorsanız doktorunuz farklı altarnetifler söyler size ihmal etmeyin bence