Yaren123- neden böyle bi şey dedi kilo alımı nasıl bu kadar erken başlatma nedeni nedir ? Eğer aylık alması gereken kilo alımını almıyorsa başlanıyor diye biliyorum biraz erken ama 4 ay çok küçük değil mi ? Biz de 4 ay 7 günlüğüz doktorların birazı destekli oturtun diyo birazı demiyor gittiğim bi doktor destekli oturtabilirsin dedi diğeri 6 aya kadar oturtma dedi doktorlar sa kendi aralarında çok çelişiyor bence başka bi doktora daha danışın derim bagırsakları ek gıda için hazır mı değil mi bi şey yaparken başka bi yere zarar vermeyelim mazallah minnoşlarımızon