Kizlar atesim 39 inmiyor. Ilac alinca 38.6 iniyor oyle duruyor. Bebegim anne sutu aliyor 6bucuk aylik. Ek gida da aliyor ama daha cok emmek istiyor. Doktor bana bu ilaclari verdi ( augmentin, parol, theraflu, otrivine) ama icmeye basladigimdan bebegim agliyor durmuyor huzursuz. Sutum de azaldi 😭 oldugum yerde ozel hastane yok. Devlettekiler gidilecek gibi degil. Ilaci veren saglik ocagi. Napacagimi sasirdim. Agiz kenarinda ucuklar cikti dilim sanki yara gibi dikenli gibi. Ne yesem aci. Tansiyoum cok dusuk acil serum takdi yolladi. Sarhos gibi dolaniyorum bebegimi kucagimda tasiyamiyorum gucum yok ilaclardan kaynakli. Yardim edecek kimsem yok yakinimda. Fikriniz benim icin onemli. Belki aranizda cocuk bebek doktoru var bir yol gosterir bana 😢