Yazışmaların hepsini okuyamadım ama benimde kızım bu aylarda çok sık emmek istemeye başlamıştı öncesinde çokta düşkün değildi ve ben çalıştığım için falanda bu süreci çok düzgün yürütümedim nasılsa gündüz emmiyor diye gece de istediği kadar verdim ama çok yoruldum uykumuz hep bölük bölüktü 27 aylıkken bırakabildik bu sebeple süreç uzadı, şimdiki aklım olsa yada 2.cocukta 15-16 dan sonra kesinlikle azaltmaya başlar ve bu konuda dirençli olurdum. Bir süre sonra anneye gerçekten eziyet olmaya başlıyor bu konu