esmura Neredeyse kırkım çıkacak göğüs yaralarından artık çıkdırmak üzereyim emzirmek eziyet olmayı da geçti birşeyler ısırmaktan acım geçsin diye diş hassasiyeti oluştu neler yaptınız önerilerinizi duymak isterim
3kedili2bebekli esmura tahin yağı bir de eczaneden antibiyotikli krem verdiler anlatmıştım durumu o çok iyi geldi aynı zamanda lansinoh krem kullandım tekrar yara oluşmasını engelledi
Feyzosumunannesi esmura tahin yağı,lansinoh,kantaron ve birçok krem denedim hiç biri fayda etmedi 2 ay çektim kaniyordu artık doktorumuz garmastan pomat kullanmami söyledi düzenli 5 gün kullandım tamamen geçirdi ve birdaha olmadı
semraglc esmura garmastan pomad tek geçerim hem de bitkisel. Ben ilk günler sürmeye başladım hiç yara bile olmadı. Yarayı da hemen geçiriyor görümcem kullanmıştı. Kesinlikle dene faydasını göreceksin
ravza12 esmura nerdeyse herşeyi denedim ama fayda etmedi yarayken bebek emdikçe daha da yara oluyor silikon göğüs ucu kullandım bu süreçte sıcak tutup sürekli tedavi etmeye çalıştım. Bebeğin alışır silikon ucu bırakmaz diye korkma bir müddet zorlanıyor sonra alışıyor ilk önce senin tedavi olman lazım yoksa geçmiyor benim göğüslerim çok kötüydü bebeğimi emzirmek istemiyordum ama emzirmek çok güzel bir duyguymuş
ebrarglnr Lansiloh u çok kullandım ilk zamanlar soğan sürmeyi duydum ama onu doğar doğmaz vermeden yapılır diye duymuştum neticede antibiyotik etkili istersen dene canım birde ayva çekirdeği jelinibayrica kantaronu da deneyebilirsin ama ben şahsen lansilohunbcok faydasını gordum
esmura 3kedili2bebekli lansimoh gümüş kapak kantoron yağı bunlar fayda etmedi ve göğsümün tamamı hassasiyet ağrı sardı
esmura semraglc çok teşekkür ederim yarın ilk işim aldırıp kullanmak olacak inşallah bana da fayda sağlar😊
esmura ravza12 bende artık rahatça emzirmek istiyorum çocuğumu sütüm de az geliyor can acımdan ötürü sürekli acıdığı için emzirmeden kaçıyorum ama istiyerek olmuyor canım çok yanıyor
3kedili2bebekli esmura tahin yağını deneyin bir de zeytinyağını hafif ısıtın asidi gidiyor öyle onu soğutup sürün ben öyle çok yöntem denedim hangisi işe yaradı emin değilim ama tahin yağını hala kullanıyorum bir de kendi sütünüzü sürün kurusun
ravza12 esmura en yakın zamanda iyileşip çocuğunu güzelce emzirebilirsin inşAllah emzirmekten kaçındıkça sütün azalabilir umarım öyle bişey olmaz
Benimmelekkizimm esmura sizi o kadar iyi anliyorumki.. ilk 40 gün bebegimi omzuma yatirip gazini bile cikaramiyodum ciplak gezdim atlet degince bile cayır cayır yaniyordu inanin dogumdan daha zordu o süreç
Ogretmenannex esmura yorumlardaki hemen hemen hee şeyi deneyen biri olarak hamazinc krem bence bir mucize . Gerçekten hayattan soğumuştum imdadıma yetişti .
Sumemre esmura benimde 3 aylığa kadar sürmüştü ara ara olmuştu lansinoh kesinlikle tavsiye ederim her sürdüğümde iyi geldi geçmiş olsun zor bı durum bide dişlerimiz ağrımasın 😊
269522 esmura garmastan pomad bir de e vitamini kapsül çok rahatlatmıştı hava almasını sağla kapalı kalmasın hep :) inşallah hemen geçer o acıyı hatırlamak bile istemiyorum🫠
Rosebelle esmura öncelikle memelerin serbest olması lazım sıkan şeyler olmamalı mümkünse açık olmalı ben kendi sütümü sürdüm sütum iyileştirdi. Kuru kalmamasi gerekiyor. Kurursa bebek ağzına aldığında çok acır ve yara büyür .
tugba4166 esmura gümüş kapak sürekli kullan, nemli tutuyor ve çok çabuk yarayı geçiriyor, bir de lansinohun göğüs ucu kremi iyi geliyor
elif2424 kesinlikle ve kesinlikle gümüş kapakkkkk bende bir sürü şey denedim 2 ay boşu boşuna çekmişim kendimi parçalıyodum emzirirken emzirmek bile istemiyordum gümüş kapak aldım hemen e bebekten ve ertesi gün hiçbir şey yoktu
Freshh00123 Yorumların çoğu aynı coguda faydalı eğer gümüş kapak alacak durumun yoksa ne surersen sür ucuna şişe kapağı kapat , hani sürdüğün atletine çekmesinki faydası olsun emissin ucunda , bı iki yaptım öyle azalıp gitmişti benimde