aelitas Kızlar bebeğim 15 günlük kız, 5 gecedir aynı sorun bacakları yukarı çekiştiriyor , sadece memede sakinleşiyor, sık emxştiyıtum , masaj yapıyorum ama devam ediyor , yediğim şey aynı şeyler , meyve ve sayrı .. bana akıl verin
lceLady aelitas İlk 3 ay gaz sancıları normal karsılanıyor. Bazen bazı bebeklerde bu durum uzayabılıyorda. Şimdi bebeginiz sadece anne sütü aldıgı için yapabılcegınız seyler sınırlı. Veya mama kullanıyorsa bazıları daha cok gaz yapıyormus değişebilirsiniz. Diğer türlü her emzirmede gazını cıkarın. Sürekli masaj yapın. YouTube da var. Saat yonune doğru sırtına gogsune ve bacaklarına yapın Gaz damlası kullanan annelerimizde oluyor Ben kimyon suyu kullanıyordum ama bu tercih meselesi. Önermiyorum size kalmıs bir durum Ayrıca cok kucuk daha sizin sıcaklığınızı arıyor muhtemelen. Sizde sakinlesmesi cok normal :)