Gizemasil-0 Bebeğim 1 buçuk yaşında ve hala mama iciyor ek gıda alsada üstüne mama içmek istiyor mamadan nasıl vazgecirebilirim doktor mamayı bırakmamis söyledi normal süt verebilirsin dedi ama nasıl yapmaliyim