Balse ne varsa eskilerde var ya hani şu torbalilar.torbasizlar hiçbir işe yaramiyor çekim güçleri çok çok az ve zamanla zayıflıyor ne aldiysam memnun kalmadım.bende gittim Arnica tayfun ıslak Kuru elektrikli süpürge aldım.Allah’ım o nasıl çekim gücü geçemez 2400 W 🤣🤣🤣