Kızlar 6 aylık olmak üzereyiz bebeğime 5 ayllkken ek gıdaya başlattım safma sapan 3 gün kuralına uymadim asla .pismanim tabiki vücudu döktü doktora götürdüm alerji yedirdin bişey dokunmuş dedi. Damla vwrsi kullanıyorum azaldı ama tamameb geçmedi ve bana göre izilik yani aşırı çok terliyor oda isilik gibi oluyor sizce vücudu tamamen geçene kadar hiç bisey vermeyimmi yoksa 3 gun kuralına uyarak azar azar veriyimmi