Merhaba arkadaşlar ben 2. Sezeryanımı oldum 6 yıl sonra ama kesi yerim diğer sezeryan yerinden yukarıda arada mesela biraz fazla var bu durum normal mi acaba çevremde herkes aynı yerde kesilmesi gerekiyor hep öyle oluyor diyor bu durumu yaşayan varmı kafam çok karıştı doktora da daha gidip soramadım