seyda53 ya bizimki de meme de uyuyo sonra bırakıyo ama düz yatırınca hemen uyanıyor illa ya hamak beşiğine koyuyorum ya da ayağıma alıp biraz daha salladıktan sonra uyuyo. Evde tamam neyse de dışarıda, misafirliğe gidince falan uyutmak zor olıyo böyle de