Kızlar bebeğim doğduğunda oksijen sorunu vardı uyurken oksijeni düşüyordu çok araştırdılar bi soruj çıkmadı daha sonra bi doktor boğazında ki kıkırdağın tam gelişmediğini söyledi 2 yaşına kadar böyle devam edermiş ama bu aralar uykusunda 5 6 saniye nefesini tutup geri aldığını farlettim hastaneye götürdük yinebir şey çıkmadı nolacak bilmiyorum çok üzülüyorum kafama takıyorum reflüden ya da kıkırdak yumuşamadından olabilirmiş