kizannesi06 naznasel kızım 3 ay 22 gunluk ve 2 gündür zehir etti bana normalde yerde yatmayı kendi kendine agu bugu sever ama bu 2 gündur hep ağlıyor durmuyor kucak uyku uyumuyo memede bile ağlıyor
sibelkilic naznasel bızde 4 gırıcez son 9 gun gece asla uyumuyor agla agla uyutuyorum kucagımda totosuna vura vura uyutuyrum bu gece mahvettı benıde babasınıda 3 kdr agladı sonra uyudu
rabialin 1 ay sürüyor malesef ben delirmiştim Allah yardımcın olsun şuan 6 aylık olduk sabırlı olun güzel geçiyor sonra
septembrmom naznasel 3 saattir uyutmaya çalışıyorum, ağlama videosunu attım eşime ıstırap çekiyor demiş o derece. 4 ay 13 gunlugguz. Annem ve ben baş edemiyoruz. Kendimi telkin etmekte zorlanıyorum. Ne zaman geciyor bu
naznasel septembrmom yaa bende öyle valla ağlaya ağlaya yatırdım yine ama kalkıcak biliyorum hep böyle yapıyor hep kucak istiyor hep oynayayım istiyor durduk yere ağlıyo
Yigitalp2 naznasel atak 4 ay 15 günlükken bitiyor zaten sizin de bitmiş olmalı Google’dan atak hesaplama yazıp bı bakın isterseniz
naznasel Yigitalp2 Hayır bitmedi daha hala devam ediyor benim ki uykuya direniyor yemede sorun yok ama uykuya aşıırı direniyor ağlayarak uyuyor ne bulursa ağzına koyuyor kucak istiyor uzanmak hoşuna gitmiyorr
Yigitalp2 septembrmom ben atak haftası hesaplamadan hesaplandımda 4ay 15 günlükken bitiigi yazıyor 35 gün sürüyor toplamda 3 . Aya girdiğimizden beri gece uykuları pert son bir haftadır aşırı şekilde.uykuya direniyor ne kadar doğru bilmiyorum fakat ordan hesaplandığımda.4 ay 15 günlükken bitiyor