Bebegim 3 aylık son bir kaç gündür gündüzleri uyuyamiyor genelde hep uykusunda sicrayip ağlayarak uyanıyor gündüz uykusu yok akşamda doyurup uyutuyorum normalde top atsan duymaz gündüz uyumadığı için ama bu akşam 15 dkk bir uykusundan sicriyo ağlıyor korkuyor hemen sakinleştiyorum eğer yanında yoksam çığlık çığlığa ağlıyor sanarsin iğne yaptılar bir yerine o derece ağlıyor neden bilmiyorum ama endişe etmeye başladım bu akşam aşırı derece yapmaya başlayınca buraya yazmak aklıma geldi sizce napmam lazım bizim gibi sizinde oldumu böyle