Minikyavrum benim bebeğim de biz onunla konuşurken,aglarken,ayaklarını oynatırken ara ara ellerinde titreme oluyor 1 aylıktan beri suan 4 aylık.Doktor normal dedi tutmayı bilmediği icin heyecandan yapıyor dedi,emeklesin tutmayı iyice öğrensin o yetenekleri kazandıkça gider titreme dedi ben yine de şüphede kalmıştım ama sizin doktorunuz da normal demiş rahatladım 😌