Hazal22 lansinoh bende de işe yaramadı hamileliğimde de kullanmıştım. Garmaston die antiseptik bi krem kullandım o düzeltti biraz. Ama kullanımı bana zor gelmişti. Sürekli sürüp göğsünü yıkaman gerekiyor her emzirmeden önce, emzirdikten sonra tekrar sürmen gerekiyor. 3 gün kullandım baya faydasını gördüm. Sonra hiç bi şekilde penyeye temaz ettirmedim, balmumu göğüs kalkanı kullandım. Gümüşlerde çok iyiymiş. Ama baya bi fiyat farkı var, balmumu da iş görüyor.