Keratin bakım yaptırıp memnun kalan var mı,yoksa saçı yıpratan döken bir şey mi etkisi geçincee? düz ve parlak görünmesi için yaptırmayı düşünüyorum ama hassas ve ince telli olan saçlarımı iyice yıpratır diye endişeleniyorum,yıllar önce su dalgası yaptırmıştım ve o ilaç sonrasında acaip dökmüştü saçlarımıııı