Lillas Kızlar 3 ay 10 günlük bebeğim var sadece mama ile besleniyor bugün birden kaşlarında böyle kızarıklıklar belirdi bazen geçiyor sonra geri geliyor bu nedir ya başına gelen var mı
KaynanaYiyen Lillas benim kızımın da göz kapaklarında vardı doğuştan. Geçerdi geri gelirdi. Doktor kimi bebekte olur sonunda geçiyor dedi. 7. Aydı sanırım bir daha olmadı.
Biricikalperenim Lillas Geçmiş olsun yavrucaga😘 benım bebeğiminde boyle bellı belırsız kızarıklıgı oluyordu egzama oldugu ortaya cıktı siz yine de doktora gösterin aklınızı karıştırmayayım. Bu mevsımde bebeklerde sık rastlanıyormus. Sürekli nemlendirmek gerekiyor
Lillas KaynanaYiyen yaa peki neden beliriyor bisey söyledimi acaba ve hep aynı yerde beliriyor sizinkide öyle miydi
Lillas Biricikalperenim çok tesekkür ederiz 🌸 randevumuz var salı günü ama korktum birden olunca nemlendiriyorum ama sanırım daha sık nemlendireceğim, sizinki geçti mi acaba
KaynanaYiyen Lillas evet canım aynı yerdeydi hep. Hatırlamıyorum ki neden oluyor. Doğum lekesi gibi birşey heralde.
Biricikalperenim Lillas bıkac deneme kremden sonra geçtı cok şükür ama atlarsak hemen kuruyor sürekli nemlendirmek gerekiyor
Lillas KaynanaYiyen hmm bunun doğum lekesi olduğunu sanmıyorum yeni ilk defa bugün çıktı sonra kaybolup geri geldi doktorumuza soralım bi, çok geçmiş olsun bu arada sizede 🌸