PeekaBoo_ gulyabani maalesef varmış bizde kafayı yedik eşimle uyumuyor uyusa da çığlık çığlığa uyanıyor saatlerce geri yatıramıyoruz🤷
Defnemmm1 gulyabani 9 da uyuyan bebeğim 11 de uyumaya başladı zorlamasam o saatte de uyumayacak ışık kapanınca başlıyor ağlamaya
gulyabani PeekaBoo_ aynen öyle dün gece 3 d uyudu ve bugün sadece 50 dk gündüz uykusu yaptı 1 buçuk saattir uyutucam diye imanım gevredi. Yok anam hortlak gibi duruyo.Oturdum ağlıyorum sinirden. Biz ne zaman kendimize zaman ayırcaz ya. Regl oldum zaten onun gerginliği falan ayyy İMDAAAATTT
PeekaBoo_ gulyabani yani uyku konusunda hep geriliyor hiç ilerlemiyor sanki öyle hissediyorum😅 bakma güldüğüme geberik haldeyim, elim ayağım tutmuyor göz altlarım mosmor oldu çöktü insana benzer halim kalmadı , geçecek diye bekliyorum
gulyabani PeekaBoo_ al benden de o kadar valla. İnstgramda ki şey muhabettine döncek eşler birbirlerine diyolar ya devamlı senin mi benim mi😂 ama öyle ben de valla sinir sistemim falan kalmadı artık 😒
gulyabani Defnemmm1 ya tamam benim kız çok erken uyumazdı ama şimdi geç uyuyo bide gece kalkıp saatlerce uyumuyo🥹🥹