RedFlower_ Diyetisyene gittim yine veremedim ayda 1 kilo verdim tek üçüncü diyetisyenim olmuyor yaa siz napyosunuz nasıl veriyorsunjz
Sevensevilen RedFlower_ akşam 7den sonra hiçbir şey yemeyin, un , şeker tüketmeyin. Spor yapın verirsiniz. Bizim spor yapmamız, bel çevresi yağından kurtulmamız şart
Rwerdst RedFlower_ bende de ilk adet olduğumdan beri pkos teşhisi var. Lisede vs hafif kilom vardı. Ekmeği kestim ben lisede. Direk gitti kilolarım. Mesela çocuk için doktora gittiğimde pkosun zor geçtiği hastalardan olduğumu söyledi. Hani kilon olsa verince geçme olasılığı var vs diyerek. Doğum yapalı 6 ay oldu. Doğumdan önceki kilomun altındayım. Pkosta kilo vermek için insülin ve gluten diyeti işe yarıyor. Normal diyet bir işe yaramıyor
nargilesizasla RedFlower_ ayy ben benm pco var bende veriyorum ama geri alıyorum yaa bir ayda 7 kilo verdim verdigimi geri aldm bu nasıl bir iş yaa
aslan-annesi RedFlower_ beslenme önemli bende aynı durumdayım hayatım boyunca balıketliydim bir dönem spor ve diyetle 63e kadar düştüm ama doğumda yine kilo aldım. Düzenli diyet uygulamayamıyorum şuan ama olabildiğince dikkat ediyorum ekmek yemiyorum sıvı besleniyorum biraz kilo gitti ama daha çoook yolum var
Sevensevilen RedFlower_ pilates ve Kardiyo yaptım. YouTube Ayşegül Demirsoy yazabilirsiniz veya Instagram sporcu anne grubuna katılabilirsiniz. Çok fayda görürsünüz
Rwerdst RedFlower_ şekeri ve şekerli ürünleri tamamen kesmeniz lazım. Gluten içeren tüm ürünleri de keserseniz rahat kilo verirsiniz. Ayrıca tuzu azaltın. Kesmeyin ama azaltın. Şekerli ürünleri ve gluten içeren ürünleri araştırın isterseniz. Paketli gıdalar tüketmeyin. Bana öyle demişti doktorum. Doğal beslenirseniz geçiyor. Evladınızla beraber beslenin 😂
BirDuaMeselesi RedFlower_ been ay bir ara nadıl kilo almıştım 67 yi gördüm zayıf biriyim diyetisyene falanda gitmedim sadece boşverdim kafama takmadım bu durumu bol şu tükettim ekstra diyet falan yapmadım 57 ye kadar düştüm herşey kafada bitiyo derler ya ama sonra ikinci doğumdan sonra anda tekrar kilo aldım hemde bi anda sonra da forexe başladim kısa sürede tekrar 57 olup bıraktım 🤣 şuan 57 de devam aöa biraz daha versem iyi olacak