Bizim dr. 7. Aydan itibaren 5 doz şeklinde ayarladı ama etrafımda 2 veya 3 doz yaptıranlar duyuyorum ve çok fazla geldi bana 5 doz aşı. Maddi olarak imkan.var ancak bu kadar fazla dozda asi yaptırmak doğru mu bilmiyorum. Ve bu aşıları devletin yapmıyor olması da çok kafamı karıştırıyor. Sizler kaç doz yaptırdınız ve kaçıncı ayda başladınız yaptırmaya?