Merhaba herkese, 26 kasimda sezaryan dogum yaptim. Dogumumun 2. Gunu kotu bi olay yasadim ve stresden daha yeni dolu dolu gelen sutum gitti. Sol tarafimi 15 dk emzirip Ek 90ml mama veriyorum her seferinde. Sag tarafimi dogdugundan beri hic tutmadi zaten.Ne yaptysam olmadi. 2,5- 3 lt su iciyorum. Boza, dereotu, incir, dut, helva, tahin, bestlak, humana still tea, milk tea akliniza gelebilcek herseyi denedim. Olmuyor.. cok uzuluyorum artik pes etmek uzereyim 2-3 saatte bi sagip toplam 10-20 ml gormek beni cok uzuyo.. tavsiye verebiliceginiz bisey var mi acaba?