3yasakadarsifirekran senayari Benimde ipi uzundu kestirdim. Kayma olduğu zaman sancı ve kanama çok oluyormuş, Annem 10 yıl taktı onun kaydığında anlamış kanamadan dolayı .
3yasakadarsifirekran senayari Evet kısadır , ama yine kontrole gitmeyi ihmal etmeyin , ben 3-4 ayda bie gitmeye çalışıyorum