atlasmom27 netten önce bebek uyku penceresi diye yazıp çocuğunuz ayına bakın kendimkini örnek vereyim 3 aylık 1,5 ile 2 saat uyanık kalıp sonradan uyuması gerekiyor uyandığı saate bakıyorum sonra oynuyorum emziriyorum vs bakıyorum 1,5 saat 2 saate yakın süre geçmiş zaten çocuk gözlerini ovuşturmaya başlıyor enerjisi düşmüş veya mızmızlanmaya başlıyor emzirip yatağına koyuyorum mis gibi uyuyor bazen 30 dk bazen 45 dk günün bi vaktinde de 2 3 saat uyuyor gece uykusu uzun oluyor bu sayede 1 defa falan uyanıp emziriyorum bide uyku arkadaşı aldım alıştırıyorum şimdiler de keşke daha önce uyku penceresinin önemini bilseydim bu çocucuğu fazla yor gece rahat uyusun diyorlar ya kesinlikle yalan çocuk stres hormonu salgılıyor kesinlikle uyumuyor çok huzsuzluk yapıyor uyma öyle diyenlere