Anniiikkii Merhabalar. İnanır mısınız başka hastalıklarla uğraşmaktan buna sıra gelmedi. Şu an bi şikayetim yok ara sıra yine sırtımda uyuşma oluyor ama takmıyorum artık. Geçen sene kasım ayında çarpıntı sebebiyle kardiyolojiye gitmiştim şikayetlerimi anlatırken uyuşmayı da söyledim ama doktor önemsemedi. Ben de saldım gitti😅