4 aydır tam 4 aydır yemek yemeyen bi bebek.. zaman dedim düzelir dedim doktorlar vs aklıma gelen herşeyi yaptım iştah arttırıcı şeyler ki onları da tükürdü 🥲 mama sadece mama.. kilo problemimiz yok en son gittiğimiz dr bu yüzden sıkıntı etmedi zamana bırak dedi.. su bile içmiyor ya doğru düzgün.. ekmek yer börek yer ayda yılda bir köfte yer bu kadar bide kefir içer yani bi çocuk çikolata yemez mi yanlış olmasına rağmen ekmeğine sürdüm verdim yemedi 🤦🏼♀️ yani ne yapayım bilmiyorum bugün yine doldum🥲🥲