Kızlar 2ay4 günlüğüz. Bronşiolit atlatıyoruz ve 8. Hafta atağındayız. 5 gündür meme reddi yaşıyoruz yatakta sallana sallana ağzına veriyorum memeyi yasa bi elimde başını tutup diğer elimle memeyi iterek. Bu şekilde iki gündür emmeye başladı. Fakat bugün memede biraz emip uyuyor yatağına koyuyırum kalkıyor ağzı hep şapşup yapıyor aç gibi elini sallıyor sürekli açken yaptığı hareketleri yapıyor. Ne kadar versem de aynı. Önce emzirdim sonra 50 cc süt verdim enjektör ile hala aynı. Şuana kadar 6 çişli bez aldım geceden beri. Atak mı bu? 8. Hafta atağında iştah artışıyla beraber meme reddi yaşadınız mı? 5 6 7 çişli bez alınıyorsa bebek kesin doyuyor mudur?