defmommy canım eğer kaşınıyorsan ve böyle bir şey çıkıyorsa uyuzsundur ama doktora gittiğin zaman doktorlar sana alerji diyecekler :) Canım aileye hemen bulaşmıyor 1.02 ay sonra çıkıyor yayılmadan bence hepiniz tedaviye başlayın sağlık ocağına git Wilkinson pomat yazdır kullan hemen geçir yoksa geçmiyor. Eğer kwellada falan yazarlarsa sakın isteme geçirmiyor geçmiş olsun. Foto atarsan daha detaylı anlatırım