Marsila uyuz öyle kolay gecen bişey degil nasil tedavi oldunuz bilmiyorum ama. Bizde ailem oldu benle oğlumda bulasmştir riski ile tedavi olduk. hiç bir losyon krem vs fayda etmiyor. Tek caresi eczande hazirlanm kükürtlü karışım. Ve evi hergun supur sil yapmann lazım. Bütün herseyi yikamanz, yikanmayanlari poşetleyip bir hafta kaldirmaniz lazim. Munkunse bir oda kullanip uyuzu yaymamanz gerekiyor. Çünkü siz iyilesseniz bile kumasta uzun sure yasiyor örnek koltukta tekrr size bulasabiliyor. Evdeki herkes kaşınmasa dahi bu kurallara uymak zorunda. Ve kimseyle gorusmemelisinz. Diyelim annenize gittinz ama kaşınma yok ama uyuz gecme ihtimali olabiliyor. Oraya siz kendim kurtuldum deyip giderseniz tekrr size bulasir. Uyuz geciren kişilere ikinci kez bulasma ihtimali yuksek oluyor. Ben 2 ay kimseylw gorusmedim şüphe duydum kişileride 2 ay sonra bi sıkıntı varmi diye sordum da görüştüm. ailem ve ben bu sekilde atlattik. Cok zordu ama sabirli olirsan kurtulursunuz. Ben 2 senedir çeken kişiler biliyorum. Tandk insanlar bide. Dikkat etmediler sadcee krem surduler geçti sandilar sonra hep tekrrladi. Umurlarnda degil iki çocuk okula gidiyor bide. bu uyuz kovitten beter. Kendi kendine asla yok olmaz.