12-ilknur Bende travel sistem var ve yıldım bu arabadan cidden artık bunu satıp başka alacağım ama kararsizim kullanan anneler yardımcı olursanız sevinirim kabin boy mu kullanışlı baston mu kullanışl bebeğim 14 aylık bu arada
Sulee_ 12-ilknur merhaba aldınız mı bu arada bende travel satıp alicam ama ne alicam kararsızım baston mu kabin mi mantıklı
Norveckizi 12-ilknur kabin boy aldım travelden sonra Baston teyzemde var Kırılacak gıbı ya bı ıkı kullandım Alısmısım kabinin rahatlıgına
Asyasemin2013 Bende normal bebek arabası var ama bence baston ileriki aylarda yani biraz daha büyük bebekler için özellikle yazın daha pratik olur kabin boy her daim kullanabileceğiniz bi araç olur
Mihra65 Bende normal bebek aranasi vardı ucuz bişey almıştım sonra kabin boy aldım Hamilton R1 . Çok memnunum joie tourist signature vardı bı de çok beğendiğim keşke onu alsaydım ama artık geçti 😀
12-ilknur Mihra65 merhabalar biraz geç oluyor kusura bakmayın geç gelebildim buraya kabin boy mu bu dedikleriniz birde kabin boylarda şöyle bir sıkıntı oluyormuş sırt kısmı yatık duruyormuş yani tam dik değil öyle mi
Arelmommy Bebeğim 1.5 yaşında 1 yaşından beri hamilton kabin boy bebek arabasını kullanıyoruz çok memnunum tek elimle bile çat diye katlayabiliyorum
12-ilknur Sulee_ Hayir daha traveli satamadim satılsın joienin brisk baston bebek arabasını alacağım çünkü kabinde şöyle bir sıkıntı okudum tam oturur olmuyor arka kısmı illa hafif yatık duruyor bende öyle istemiyorum joie baston arabasına bakabilirsiniz
12-ilknur Tugce0142 Satayim hemen alacağım ama kimse travel almıyor bende hangi akılla aldım bilmiyorum cidden hiç iyi değil joie brisk baston bebek arabası alacağım bir tanidigimda var çok çok memnun
12-ilknur Norveckizi kabin boy da tam oturur vaziyetteyken sırt kısmı hafif yatık durduğu için istemiyorum baston bebek arabalarinin da kötüleri çok fazla var dandik olanları ama ben joie brisk düşünüyorum bu da gayet kaliteli tanidigimda var çok memenun o da
Mihra65 12-ilknur kabin boy evet. Dik durmuyor ama sorun olmuyor yani zaten dışarıyı merak ettiği için oturur pozisyonda duruyor canı istedikçe yaslaniyor
12-ilknur Norveckizi Ya ben farketmedim bilemiyorum arkadaşta var çok memnun aslında dikbduruyor diyor