Merhaba kızlar iki tane oğlum var ve nerdeyse 2 aydır ikisi de ara salğın hastalığına yakalandı ve çok kötü öksürük ishal kusma burun akıntısı var herşeyi denedim ama fayda etmiyor. İki şişe antibiyotik soğuk algınlığı ilaçları içtik ama hiç biri fayda etmedi . Siz nasıl başediyosunuz bu hastalıkla onlar öksürürken benim canım yanıyor. Lütfen yardımcı olur musunuz . Bildiklerinizi benimle de paylaşabilir misiniz şimdiden teşekkür ederim