Canım mutlaka aspiratör al bide fizyolojik su damla damlay burnuna yumuşasın öyle cek. Benimde bebeğim 3 aylık öyle yapıyoruz Diğer türlü kuru oluyor sümükler ve cekerken kanama olbiliyor ben ilk zamanlar öyle yapıyordum şimdi rahatlık hemen fırt hepsi geliyor. O görünmeyenlerde var içerden kendin biley sokup çıkarmakla olmaz.