17 kasım doğum yaptım hanımlar çok şükür bebeğimde benimde sağlığım iyi dün adet oldum hamile kalmadan önce adet kanamam normal denilecek kadar oluyordu fakat şuan kanamam çok fazla aranızda böyle olan var mı nasıl bir yol izlediniz benimle de paylaşır mısınız